Как да поръчате онлайн с MyPuratos

ПОРЪЧАЙТЕ ОНЛАЙН ПРЕЗ АКАУНТ В  MY PURATOS

My Puratos е лесна платформа за онлайн поръчки, която предлага вдъхновение, гъвкавост и удобство за пекари, сладкари и шоколатиери. Можете да поръчате любимите си съставки Puratos чрез онлайн магазина и да изберете кога и къде искате да бъдат доставени!

Като потребител на My Puratos можете:

  • Да откриете пълната продуктова гама Puratos, включително цени и информация за наличности;
  • Да поръчвате през целия ден, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата;
  • Да се възползвате от ексклузивни промоции;
  • Да се възползвате от лесното повторно поръчване;
  • Да запазвате любимите си рецепти;
  • Да управлявате поръчките и историята на фактурите си онлайн;
  • Да платите онлайн.
Website Image 1920x750 px

Как да създадете профил?

За да използвате My Puratos, първо трябва да заявите профил. Само с няколко стъпки сте от първата си поръчка!

Как да поръчате онлайн?

Вече създадохте ли профил? Чудесно! Направете първата си онлайн поръчка сега.

FAQ

  • Създаване на акаунт
  • Употреба и навигация
  • Поръчка
    • Попълних регистрационната форма и зададох паролата си, но не получих имейл за потвърждение за активиране на акаунта си. Първо, не забравяйте да проверите дали имейлът за потвърждение е в папката „Нежелана поща/Спам“ на вашата пощенска кутия. Ако не можете да го намерите, свържете се с нас по имейл.

    • Стъпка 1: Кликнете върху MyPuratos горе вдясно и след това върху „Регистрация“. 

      Стъпка 2:

      Ако вече сте клиент на Puratos: Въведете вашия клиентски номер (можете да го намерите във фактурата) и вашия имейл адрес, след което задайте паролата си.

      Ако никога не сте купували нищо от Puratos: Въведете информацията за вашата компания и имейл адрес,  след което задайте паролата. Преди да кликнете върху бутона „Заявка за регистрация“, не забравяйте да отметнете квадратчето „Декларирам, че съм прочел и одобрил политиката за защита на данните на MyPuratos“.

      Стъпка 3: Ще получите имейл с линк за активиране на вашия акаунт. Ако имейлът не пристигне, не забравяйте да проверите папката „Нежелана поща/Спам“ във вашата пощенска кутия. Кликнете върху линка в имейла и вашият акаунт ще бъде активиран. Можете да влезете в MyPuratos.

    • Да, напълно е възможно. Един акаунт може да има множество имейл контакти, свързани с различни потребители. Всички поръчки ще бъдат направени през един и същ акаунт и всички потребители ще виждат една и съща информация.

    • Дори и все още да не сте клиент на Puratos, можете да се регистрирате в MyPuratos като последвате този линк. След като изпълните всички стъпки във формуляра за регистрация, ще получите имейл за потвърждение на имейл адреса си. След като тази стъпка бъде завършена, можете да влезете и да започнете да използвате своя MyPuratos акаунт.

    • За да промените паролата си, кликнете върху иконата MyPuratos горе вдясно, след това върху „Вход“ и накрая върху „Забравена парола? Нулиране“. Вашата парола е строго поверителна. Вие сте единственият, който може да я промени.

    • В момента това не е възможно. Това е нещо, което бихме могли да обмислим в бъдеще – достъп до няколко акаунта с един и същ имейл/потребителско име. В момента, ако имате два или повече магазина, всеки с различен ДДС номер, ще трябва да създадете различни акаунти в MyPuratos.

    • Попълних регистрационния формуляр с моя клиентски номер и имейл адрес, и зададох парола. Когато обаче щракнах върху „заявка за регистрация“, получих съобщение, че акаунтът ми не може да бъде създаден и че трябва да предоставя допълнителна информация. 

      Когато създавате своя акаунт в MyPuratos, ние проверяваме дали вашият клиентски номер и имейл адрес съвпадат с данните, въведени в нашата система. Ако случаят е такъв, вашият акаунт ще бъде създаден автоматично. Възможно е обаче предоставеният от вас имейл адрес да е скорошен и да не съвпада с имейл адреса, който сме регистрирали преди това. Или просто вашият имейл адрес никога не е бил регистриран в нашата система. В тези случаи ви молим да предоставите допълнителна информация, за да сме сигурни, че заявката идва от вас и че никой не се опитва да отнеме вашата самоличност. 

      След като получим и потвърдим тази допълнителна информация, ще можем да продължим с активирането на вашия акаунт. Ако след 3 или 4 работни дни все още нямате достъп до MyPuratos, не се колебайте да се свържете с нас по имейл или да помолите вашия представител да актуализира вашия клиентски файл.

    • 1. Отидете в секцията „Рецепти“:
      2. Ако дадена рецепта ви интересува, кликнете върху сърцето горе вдясно. Когато сърцето е запълнено, това означава, че рецептата е добавена към любимите ви.
      3. За да се върнете към таблото си и да видите запазените рецепти, кликнете върху „Моето пространство“ и след това върху „Начална страница на MyPuratos“.
      4. В менюто отляво кликнете върху „Моите любими рецепти“.

    • За да се насладите на оптимално сърфиране в MyPuratos, ви съветваме да избягвате използването на Internet Explorer и да използвате други браузъри като Chrome, Firefox или Safari.

      Кликнете тук, за да изтеглите Google Chrome.

      Кликнете тук, за да изтеглите Firefox.

      Кликнете тук, за да изтеглите Safari.

    • Все още не сме разработили приложение MyPuratos. Добрата новина е, че MyPuratos е достъпен от всяко устройство: компютър, таблет или мобилно устройство. То се адаптира към размера на екрана ви. Ако разглеждате от мобилното си устройство, не забравяйте да използвате централното меню, за да навигирате в различните секции.

    • Отворете MyPuratos с вашия браузър, след което кликнете върху трите малки точки горе вдясно; 

      Изберете опцията „Добавяне към началния екран“.

      Кликнете върху „Добавяне“. Прекият път ще бъде добавен към началния ви екран.

      Кликнете върху него, за да получите директен достъп до вашия MyPuratos акаунт.

    • Кликнете върху „Начална страница на MyPuratos“, за да стигнете до таблото за управление на MyPuratos. В менюто отляво кликнете върху „Моите промоции“. Там можете да видите всички ваши ексклузивни промоции.

    • Вече влязох в MyPuratos от компютъра си. Мога ли да вляза и от мобилното си устройство?

      Да, можете да влезете от няколко устройства едновременно, използвайки едни и същи потребителски имена и парола. Ако добавите продукт в количката си от компютъра си, просто обновете страницата на мобилното си устройство, за да видите актуализацията на количката.

    • За да промените имейл адреса, трябва да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти. Ще премахнем стария акаунт и ще можете да се регистрирате отново като „съществуващ клиент“. Данните ще останат непроменени в новия ви акаунт.

    • За да видите техническата спецификация за продуктите, първо трябва да влезете в профила си. След това отидете на страницата на продукта и кликнете върху „Документи“ под изображенията на продукта, за да изтеглите и видите техническата спецификация на продукта.

    • 1. Отидете в секцията „Рецепти“:
      2. Ако се интересувате от дадена рецепта, кликнете върху сърцето горе вдясно. Когато сърцето е запълнено, това означава, че рецептата е добавена към любимите ви.
      3. За да се върнете към таблото си и да видите запазените рецепти, щракнете върху иконата „Моето пространство“. След това щракнете върху централното меню и накрая върху „Моите любими рецепти“.

    • Тази опция е налична само със Safari. Отворете MyPuratos със Safari, след което щракнете върху иконата в долната част на екрана със стрелка, сочеща нагоре; Изберете опцията „На началния екран“; Кликнете „Добавяне“; Прекият път ще бъде добавен към началния ви екран. Щракнете върху него, за да получите директен достъп до вашия MyPuratos акаунт.

    • Кликнете върху „Начална страница на MyPuratos“, за да стигнете до таблото за управление на MyPuratos. В менюто отляво кликнете върху „Моите фактури“. Там можете да видите списък с фактури с подробна информация и опция за изтегляне.

    • Ако вече сте клиент (имате валиден клиентски номер): опитайте да излезете и след това да влезете отново в профила си.

      За да излезете, кликнете върху „моето пространство“ горе вдясно и след това върху „изход“.

      След това кликнете върху MyPuratos горе вдясно и след това върху „вход“.

      Ако вече сте опитали да излезете и да влезете отново и все още не виждате обичайните си продукти, свържете се с нас.

    • На вашия компютър Използвайте менюто отляво, за да навигирате в различните секции на MyPuratos.

      На вашия таблет или мобилен телефон Използвайте централното меню, за да навигирате в различните секции на MyPuratos.

    • Да, вашият клиентски номер е свързан с вашия акаунт, така че цената на продукта ще бъдесъщата като тази, която получавате от вашия търговски представител.

    • Можете да се върнете към таблото си за управление по всяко време. На компютър Кликнете върху „Моето пространство“ горе вдясно и след това върху „MyPuratos Home“: На таблет или мобилен телефон Кликнете върху иконата „Моето пространство“.

    • Ако имате няколко адреса за доставка, можете да изберете един от тях за доставка при плащане.

    • При финализиране на поръчката ми се предлагат няколко дати за доставка. Мога ли да избера дата, различна от обичайната дата за доставка? Обичайната ви дата за доставка остава непроменена, дори ако в MyPuratos ви се предлагат няколко дати. Ако имате въпроси относно датата на доставка, не се колебайте да се свържете с вашия представител на MyPuratos. Вашият представител ще може да ви информира и за промени, особено по време на официални празници.

    • Когато добавям продукти в количката си, виждам, че продуктът е добавен, но след известно време иконата изчезва и вече не знам кои от продуктите, които по принцип поръвам са в количката. За да проверите кои продукти вече сте добавили в количката си, просто кликнете върху иконата „Количка“ горе вдясно. В момента продуктите, добавени в количката, не са показани в секцията „Моите обичайни продукти“.

    • 1. След като добавите всички желани продукти в количката , кликнете върху иконата на количката, горе вдясно.
      2. Ще бъдете пренасочени към страницата с избраните от вас продукти. Кликнете на  „Поръчай“ в долната част на страницата, за да направите поръчката си.
      3. Изберете адресите си за доставка и фактуриране. Ако имате само един адрес, кликнете „Напред“. Ако имате повече от един адрес, използвайте стрелките, за да отворите падащото меню и да изберете желаната опция.
      4. Изберете следващата налична дата за доставка. Ако имате няколко налични дати и не сте сигурни коя да изберете, свържете се с вашия представител.
      5. Ще видите страница с резюме на вашата поръчка. Поставете отметка в квадратчето „Декларирам, че съм прочел и съм съгласен с общите условия за продажба“ и след това кликнете върху бутона „Поръчай“, за да финализирате поръчката си.
      6. Ще видите страницата за потвърждение „Благодарим ви за поръчката!“ и ще получите имейл за потвърждение.

    • Ако сте пазарували от Пуратос преди, можете да използвате обичайните си методи на плащане и да плащате фактурите си в рамките на договорения срок. Ако сте нов клиент, можете да платите чрез онлайн плащане. (кредитни карти и др.)

    • Когато финализирате поръчката си, ще видите страницата за потвърждение „Благодарим ви за поръчката!“ и ще получите имейл за потвърждение. Ако не видите това съобщение в края на поръчката или ако не получите имейла за потвърждение, това означава, че поръчката ви не е била предадена и няма да бъде обработена. Ако сте изпълнили всички стъпки, посочени в раздела „Финализиране на поръчката ми“ и не виждате страницата за потвърждение, моля, свържете се с нас по имейл.

    • Опаковката на продуктите е посочена в раздела „Детайли“ на продуктовите листове и в колоната „Опаковка“ на раздела „Моите обичайни продукти“. За да сте сигурни в поръчаното количество, винаги се обръщайте към количеството, посочено в „Опаковка“. Не вземайте предвид информацията, присъстваща в описанието. Това са логистични данни, които не съответстват на количествата, които можете да поръчате.

      Пример: Средни круши Уилямс в лек сироп Италия. Количеството, което трябва да се вземе предвид, е показаното в „Опаковка“: 1 кен. Дори, ако описанието посочва картонена кутия 6x2650ML, основното количество е един кен, както е посочено в опаковката. Ако искате да поръчате 6 кена, трябва да изберете 6 бройки с бутона +.

    • Можете да показвате 12, 24 или 36 продукта на страница в секцията „Моите обичайни продукти“.

      На компютър Изберете опцията от падащото меню.

      На таблет или мобилно устройство Кликнете на бутона „Търсене“ и след това изберете опцията от падащото меню.

    • В менюто отляво на таблото за управление на MyPuratos кликнете върху „Подреждане по Excel". Можете да добавите няколко продукта към количката си едновременно, като импортирате Excel файл на тази страница. Следвайте стъпките по-долу:

      1. Изтеглете шаблона на Excel файл Можете да използвате този шаблон, за да добавите продуктите. Моля, уверете се, че сте въвели правилния номер на материала - референтен номер за всеки продукт. Полето „номер на договор“ е по избор. Можете да го игнорирате, ако нямате договор. Изтегляне

      2. Изпратете файла си След като добавите всички желани продукти към вашия Excel файл, можете да го изпратите, за да добавите продуктите към количката си. Кликнете върху „Поръчай по Excel“, след което качете Excel файла. Импортирането може да отнеме няколко минути в зависимост от броя на продуктите във вашия списък.

    • В горния десен ъгъл на страницата ще намерите бутона „Контакт“, за да получите достъп до формата за контакт. Там ще намерите нашия телефонен номер, имейл адрес и адрес. Можете също да попълните формуляра, за да се свържете с нас относно конкретни проблеми. Ще се свържем с вас възможно най-скоро.

    • За да промените или отмените поръчката си, моля, свържете се с нас по имейл или телефон.

    • Кликнете на „Начална страница на MyPuratos“, за да стигнете до таблото за управление на MyPuratos. В менюто отляво кликнете върху „Моята поръчка“. Там можете да видите списък с поръчки със статуса на доставката. За по-подробна информация относно поръчките, моля, свържете се с нас по имейл или телефон.

    • На компютър Използвайте филтрите отляво или функцията за търсене отдясно. Ако използвате функцията за търсене, въведете желаната ключова дума и кликнете върху иконата с лупата  (или натиснете „Enter“), за да започнете търсенето.

      На таблет или мобилен телефон Кликнете на „Търсене“. Можете да използвате наличните филтри или да търсите с ключови думи.

    • 1. В менюто MyPuratos (странично меню на компютър или централно меню на мобилно устройство или таблет) кликнете върху „Намери продукт“.
      2. Можете да използвате лентата за търсене или филтрите, за да намерите желания от вас продукт.

    • Използвайте това пространство само за коментари, свързани с вашата поръчка (например: не сте успели да намерите продукт, на разположение сте само следобед и др.). За други въпроси, използвайте формата за контакт.

    • За да добавите нов адрес за доставка, моля, свържете се с нас по имейл или телефон.