Аз съм клиент на Puratos, но акаунтът ми не можа да бъде създаден

Попълних регистрационния формуляр с моя клиентски номер и имейл адрес, и зададох парола. Когато обаче щракнах върху „заявка за регистрация“, получих съобщение, че акаунтът ми не може да бъде създаден и че трябва да предоставя допълнителна информация. 

Когато създавате своя акаунт в MyPuratos, ние проверяваме дали вашият клиентски номер и имейл адрес съвпадат с данните, въведени в нашата система. Ако случаят е такъв, вашият акаунт ще бъде създаден автоматично. Възможно е обаче предоставеният от вас имейл адрес да е скорошен и да не съвпада с имейл адреса, който сме регистрирали преди това. Или просто вашият имейл адрес никога не е бил регистриран в нашата система. В тези случаи ви молим да предоставите допълнителна информация, за да сме сигурни, че заявката идва от вас и че никой не се опитва да отнеме вашата самоличност. 

След като получим и потвърдим тази допълнителна информация, ще можем да продължим с активирането на вашия акаунт. Ако след 3 или 4 работни дни все още нямате достъп до MyPuratos, не се колебайте да се свържете с нас по имейл или да помолите вашия представител да актуализира вашия клиентски файл.