Моля прегледайте поръчаните и получени продукти в присъствието на лицето, което ги доставило! Несъответствия между поръчаната и доставената стока ще бъдат отстранени, единствено при условие, че разминаването между Вашата заявка и получената стока бъде установено в момента на получаване на стоката, в присъствието на лице от страна на Puratos, което се удостоверява с нарочен протокол. Последващи възражения в този смисъл, ще се считат за неоснователни и няма да бъдат уважени.
След като сте проверили продуктите и сте отбелязали евентуални липси или нарушения в опаковката на продуктите, в предоставения протокол по време на доставката, моля, свържете се с отдел „Обслужване на клиенти“ на Puratos, за да ни информирате в рамките на 48 часа след доставката за подадените от Вас възражения. Необходима ни е снимка на повредения продукт, за да обработим претенцията за нарушения в опаковката. След проверка и уважаване на претенцията Ви, Puratos ще възстанови заплатената от Вас сума по посочена от Вас банкова сметка.
Имате право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното/поръчаното, когато след доставката са открити несъответствия между поръчаната и доставената стока. При предявяване на рекламация на стока, посочете предпочитания от Вас начин за удовлетворяване на рекламацията. Рекламация може да предявите по имейл info.bg@puratos.com, като е необходимо да посочите предмета на рекламацията, предпочитания от Вас начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, банкова сметка, по която да бъде възстановена заплатената сума, и адрес и телефон за контакт. За Ваше улеснение, моля, използвайте протокола за предявяване на рекламация, който можете да намерите тук.
За да бъде разрешен казусът във възможно най-кратък срок, моля да приложите и снимков материал, от който да личат сочените от Вас несъответствия. При предявяване на рекламацията е задължително да приложите документите, на които се основава претенцията: документ, удостоверяващ заплащане стойността на продукта; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното; други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Моля да върнете стоката, предмет на рекламация на следния адрес: Република България, гр. Перник, кв. Мошино, ул. Младен Стоянов 2. Моля, не връщайте пратката с „Наложен платеж“, защото няма да бъде приета. Възстановяването на сумата се осъществява само и единствено по банков път, и при условие, че рекламацията бъде удовлетворена от страна на Puratos. В 1-месечен срок от завеждане на рекламацията и след преглед на върнатата стока, ще Ви изпратим по имейл нашето становище относно основателността на Вашата претенция, като в случай, че стоката, предмет на рекламация, не бъде върната обратно към нас, искането Ви няма да бъде уважено на това основание. Транспортните разходи за връщане на стока, в случай на рекламация, се заплащат в зависимост от предварителна уговорка. В случай на удовлетворяване на рекламацията, Puratos възстановява на потребителя транспортните разходи, които е направил за изпращане на стоката от офис на куриерската фирма/пощенски офис до посочения по-горе адрес на Puratos, при условие, че потребителят е предоставил на Puratos доказателство за извършените разходи. В случай, че рекламацията не бъде удовлетворена, транспортните разходи за изпращане на стоката до Puratos, както и разходите за връщане на стоката обратно на Клиента, са за негова сметка.