Където и да работим, ние сме близо до хората.
Работим усилено, за да разберем културата на страните и техния уникален начин на работа. Това е поради две причини: да можем да обслужваме по-добре клиентите в тези страни, но и да се потопим така, че да споделим и отпразнуваме тази култура на местно и световно ниво.
Съчетаваме постоянството с разнообразието: споделяме едни и същи ценности и разработваме общ начин да правим нещата в световен мащаб - наричаме го "магията на Пуратос". Всичко това идва от нашия опит в работата с различни култури с най-добрите хлебопроизводители, сладкари и шоколатиери.
За всички, с които работим, искаме да бъдем източник на нови идеи и увереност. Смятаме, че хората имат все по-високи стандарти в храненето – както за качество така и за вдъхновение. Така че ние работим с клиентите ни като надежден партньор в иновациите, за да отговорим на тези очаквания. И нашият подход се основава на шест основни ценности на Пуратос, подробно описани по-долу.
Екипният дух е съществена част от начина ни да правим бизнес. Вярваме, че цялото превъзхожда сумата от частите. Като работим заедно, може да постигнем повече и да се забавляваме.
С голяма страст помагаме на клиентите си да развиват бизнеса си чрез нови идеи. С голяма страст създаваме работна среда, която стимулира хората да се развиват и възнаграждава ентусиазма им с доверие и подкрепа.
Във всичко, което правим, етиката определя нашите решения. Да бъдем верни на нашата съвест, да поддържаме нашите професионални стандарти, да изпълняваме нашите ангажименти и да гарантираме абсолютна безопасност на храните.
Страстта е нищо без смелост. Да се възползваш от възможностите определено изисква храброст: никога не се страхувайте да опитвате нови неща.
Да го осигурим първия път и всеки път - и винаги да търсим начин да го подобрим. Няма по-добър израз на ежедневния ни стремеж към качество.
Иновациите изискват визия. Визията се гради върху опита да търсим непрестанно нови хоризонти и да помагаме на нашите клиенти да се подготвят за постоянно променящото се бъдеще.