Въпреки че потребителите винаги са готови да опитат добри торти, те не винаги могат да опишат и оценят предпочитанията си към изделията. Нещо повече, докато обмислят предложението, доколко тяхното мнение се повлиява от други елементи като местоположението и социалната среда или от информацията за продукта като етикети, опаковки или брандинг или се основава на предишния им опит?
Разбирането на това, какво мислят потребителите е много трудна задача, но е от жизненоважно значение за работата, която вършим за и с нашите клиенти. Ето защо създадохме нашата собствена лаборатория за сетивни анализи.
След това анализираме тези резултати и споделяме нашите изследвания с вас, за да ви помогнем да решите дали вашите творения отговарят на очакванията и търсенето на потребителите.
В лабораторията за сетивни анализи на Пуратос се използват фино калибрирано оборудване и оценката на опитни експерти, за да се изследват биологичните и психологическите реакции към аромати, външен вид и текстури. След това резултатите се анализират и споделят с нашите клиенти, за да им помогнат да решат дали предлаганите готови продукти отговарят на изискванията и очакванията на потребителите.
Като надеждни партньори в областта на иновациите, ние споделяме методите си на анализ и работим заедно за по-нататъшно включване на Сетивния анализ и вътрешнофирмено обучение на нашите клиенти.
Ако сте заинтересовани да научите повече за това как сетивният анализ на Пуратос може да помогне на вашия бизнес, моля посетете страницата ни с Контакти.
Connect with real consumers while tasting your products, and gain even more powerful insights with our sensory lab on wheels.
Открийте задълбочени прозрения в глобалните и местни потребителски поведения и тенденции, свързани с хлебарството, пекарството, сладкарството и шоколада.