Въпреки че потребителите винаги са готови да опитат добри торти, те не винаги могат да опишат и оценят предпочитанията си към изделията. Нещо повече, докато обмислят предложението, доколко тяхното мнение се повлиява от други елементи като местоположението и социалната среда или от информацията за продукта като етикети, опаковки или брандинг или се основава на предишния им опит?
Разбирането на това, какво мислят потребителите е много трудна задача, но е от жизненоважно значение за работата, която вършим за и с нашите клиенти. Ето защо създадохме нашата собствена лаборатория за сетивни анализи.
We then analyze these results and share our findings with you, to help you decide if your creations meet consumer expectations and demand.
В лабораторията за сетивни анализи на Пуратос се използват фино калибрирано оборудване и оценката на опитни експерти, за да се изследват биологичните и психологическите реакции към аромати, външен вид и текстури. След това резултатите се анализират и споделят с нашите клиенти, за да им помогнат да решат дали предлаганите готови продукти отговарят на изискванията и очакванията на потребителите.
Като надеждни партньори в областта на иновациите, ние споделяме методите си на анализ и работим заедно за по-нататъшно включване на Сетивния анализ и вътрешнофирмено обучение на нашите клиенти.
Ако сте заинтересовани да научите повече за това как сетивният анализ на Пуратос може да помогне на вашия бизнес, моля посетете страницата ни с Контакти.
Connect with real consumers while tasting your products, and gain even more powerful insights with our sensory lab on wheels.
Открийте задълбочени прозрения в глобалните и местни потребителски поведения и тенденции, свързани с хлебарството, пекарството, сладкарството и шоколада.